Jerry Seinfeld in nieuwe reclame campagne Microsoft

Artikel door MW, op Wednesday, 15 October, 2008
Laatste update: 18 October, 2009 10:31

seinfeldIn een poging het imago van Windows Vista verder op te poetsen heeft Microsoft na het 'Mojave Experiment' nu komiek Jerry Seinfeld ingehuurd voor een nieuwe reclame campagne.

Volgens de Wall Street Journal betaalt Microsoft Seinfeld een bedrag van $10.000.000.
De totale campagne moet zo'n slordige $300.000.000 gaan kosten. Seinfeld gaat in een aantal spotjes verschijnen, naast Bill Gates.

De campagne heeft als thema 'Windows, not walls' en focust op 'het afbreken van barrières die verhinderen dat mensen en ideeën tot elkaar komen'.

Deze nieuwe campagne wordt ook wel gezien als een antwoord op de reclames van Apple, waarin een PC-nerd steeds maar verliest van de 'coole Apple guy'.

Verwante artikelen

pijl Vista-haters genept (Mojave Experiment)
pijl Microsoft brengt nieuw 'photo-stitch' programma
pijl Windows 7 blog gelanceerd
pijl Is het einde van Windows in zicht?

 

Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit artikel? We helpen je graag verder op Bitsforums.nl

pijl2 Terug naar de Nieuws-index